Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?
Heb je je winkelwagen vol musthaves afgerekend? Wij gaan direct aan de slag! Wij doen zorgvuldig ons best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Bestellingen die voor 16:00 geplaatst zijn m.u.v. zondag -en feestdagen worden de zelfde dag nog verzonden. De levering van je order verloopt via de postbode of pakketbezorger van TNT POST. Over het algemeen zal de levering de eerstvolgende werkdag plaatsvinden. Helaas zijn we afhankelijk van de bezorgers en kunnen dit dus niet altijd garanderen.
Moet ik betalen voor het verzenden van mijn bestelling?
Bij bestellingen van onder de 150,- wordt €5,95 verzendkosten in rekening gebracht. Bij bestellingen naar België en Duitsland wordt €9,95 verzendkosten in rekening gebracht.
Bij bestellingen vanaf 150,- is de verzending gratis.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Voor alle vragen over het retourneren van je bestelling kan je terecht op de pagina ‘retourneren’. Ik heb een klacht, waar kan ik die melden? Gaat iets niet zoals gepland of ben je ergens ontevreden over m.b.t. ons bedrijf? Een goede service staat hoog in ons vaandel en we zullen altijd proberen een juiste oplossing te vinden. Stuur een mailtje naar contact@breezeboutique.nl en wij zullen binnen 5 werkdagen contact met je opnemen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Een item is kapot gegaan. Wat nu?
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Andere vragen?
Wij zijn hier om je te helpen! Wij willen graag net een stapje verder gaan voor onze klanten. Daar hoort bij dat je ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht je vraag nog niet beantwoord zijn dan kan je ons een mail sturen naar:
contact@breezeboutique.nl
Of we zijn telefonisch bereikbaar via:
+31 (0)85 2735270
(Maandag-Vrijdag 8:00-17:30)